بهترین روز زندگی

تا حالا توجه کرده اید که هیچ روزی بهترین روز زندگی نیست؟ چون هر روز ه خوبی که می‌گذرانیم می‌گوییم امروز بهترین روز زندگی من بود. در ضمن بهترین روز زندگی روزی است که هیچ وقت فراموش نکنیم  و بادمان بماند. اما اگر دقت کرده باشید بعد از یک هفته اصلا یادمان می‌رود که چی بود؟ کی بود؟ چرا بود؟ بازم در ضمن اگر توجه کنیم می‌بینیم که روزهایی که اتفاق بدی برایمان افتاده مثلا دستمان شکسته یا پایمان شکسته در خاطرمان مانده است.

معمای اتوبوس؟

معمای اتوبوس حسام جون

حسام جون توی وبلاگش این عکسی که می‌بینید گذاشته بود و بعدم پرسیده بود: "این اتوبوس داره کدوم طرفی می‌ره؟" بعد از اینکه کلی جواب گرفت عموشو برنده اعلام کرد که گفته بود سمت چپ. چرا چون دری نیست که ازش سوار بشن و به همین دلیل توی اون لاین داره میره سمت چپ. می‌دونید این جوابیه که بچه‌های پیش دبستانی دادن؟ خب اونا بچه‌اند و فکر نمی‌کنند که راننده از کجا سوار میشه و پنجره ها کجا هستند. ولی برای آدم‌های بزرگ این اتوبوس باید به سمت راست بره همون طوری که من گفتم. چون ما هر موقع که منتظر اتوبوس هستیم این اتوبوس به سمت ما میاد بنابراین به سمت راست حرکت می‌کند. در ضمن به نظر من این اصلن اتوبوس نیست و تخت بیمارستانه که برای بردن مریض به اتاق عمل ازش استفاده میشه.!

پارتی بازی اینطوریه. لااقل نمیگفتی عموته. تازه دارا هم درست گفته. چرا به اون جایزه نمیدی؟ بگو میخوام اصلا جایزه ندم.

ورزش؟ سلامتی؟ تندرستی؟

دو دست و یک پا

 پاییز ۱۳۸۳ - ژیمناستیک

 زمستان ۱۳۸۵ - راه رفتن

دیروز ۱۳۸۶ - بسکتبال

من دیگر کاملا معتقد شده ام که ورزش سلامتی نمی آورد.

فقط بهار مانده تا کلکسیون شکستگی های من کامل شود. که امیدوارم کامل نشود. تا همین جا هم ورزش به اندازه کافی برای من سلامتی آورده است.

بدون هوا

انسان بدون غذا تا یک ماه زنده می‌مونه. بدون آب تا یک هفته. البته باید بگم کسانی که توی صحرا زندگی می‌کنند بیشتر آب نیاز دارند و بدون هوا تا 6 الی 8 دقیقه. این متن توی کتاب زبانم بود. به نظر شما این درسته؟ یا زمان کمتری میشه بدون هوا زنده موند. بابام که میگه کمتر. چون وقتی آدم عمل نفس گیری را انجام میده خیلی کمتر وقت می‌بره. ولی من میگم آدم اگه بدونه که هوا نیست حداکثر تلاش رو برای زنده موندن می‌کنه.